Shopping för kreativa

Har varit på Kreatima och fyllt på förråden. Kreatima är en butik på Kungsgatan i Stockholm (den som tidigare låg på Sveavägen där Olof Palme blev skjuten men som flyttat nyligen). De har otroligt mycket konstnärs- och hobbymaterial. Inte de billigaste i stan men med ett stort sortiment.  Har du en kreativ ådra tycker jag du ska gå dit och inspireras lite. Jag kan gå där i timmar!

Åh, plocka penslar och färger som lösgodis – det är lycka det! 🙂

Nu har jag en härlig blandning av nya block, papper, färger, penslar, pennor och annat skoj som jag ska kasta mig över!

Foto: C. Daag

4 kommentarer

Filed under Shoppa, Tips

4 responses to “Shopping för kreativa

  1. Johan

    Och Kreatima betalar för det inlägget hoppas jag. Tänk Kissie nu..

    • Ja, tanken var så – men så fick jag för mig att bjuda på första annonsen. 🙂

      Kanske det blir lättare att sälja in sen när de ser hur pass mycket försäljningen ökar efter detta! 😉

  2. Agneta

    Jag ska nog ta mig en titt där när jag kommer till Stockholm om några veckor. Älskar sådana butiker. Och så kan jag ju hälsa dem att jag fick tips via den här bloggen… =)

    • Det tycker jag absolut du ska göra! 🙂 Vad roligt att du hittade hit till mig!! Hoppas du återkommer! 🙂

      Och jag håller tummarna för att tåget kommer fram till stan i tid! 😉

Kommentera

