Daagens Verk – Till Linda

Daagens skiss är tillägnad min käraste vän Linda! Vi bodde på samma område som små och var bästa vänner. Lagom till skolstart tyckte Lindas föräldrar av någon outgrundlig anledning att de skulle flytta. Fortfarande inom kommunen men ändå med resultatet att vi inte fick gå i samma skola. Tack och lov klumpades alla ihop igen när vi började på högstadiet. Då återförenades vi äntligen och hamnade i samma klass – oskiljaktiga precis som förr!

Dessvärre drog Linda till USA några år efter studenten… Och hon har fortfarande inte flyttat hem! Jag gör vad jag kan för att övertyga henne om att det är i Sverige man ska bo men det går trögt… *Suck*

Eftersom tonåren sällan är de vackraste valde jag att illustrera oss som barn…  Så här såg vi ut… Ja, vi kan faktiskt inte själva stå till svars för frisyrerna – mammor, vad hände egentligen? 

Pussar till dig!

 

4 kommentarer

Filed under ILLUSTRATIONERNA, Kollektion BARNASINNE, Privat

4 responses to “Daagens Verk – Till Linda

  1. JAAAAAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖR HAHAHAHA. Så jätteroligt :). Vilka frisyrer alltså. Jag älskar bilden. Den är helt super. Tack så mycket min vän för denna dedikation. Helt underbar :)…

  2. Hahaha jag vet. Mamma kommenterar aldrig i min blogg. Hon har gjort det till en poang sager hon. Hon vill liksom inte bli sedd :). Men jag tror att hon inte vet hur man gor :)…

Kommentera

