Småverk – miniatyrkonstnär

Fortsätter på temat Nostalgi. Nostalgi för mig själv i alla fall! 🙂 Tänkte nämligen visa upp några historiska verk – som jag själv gjort!

Har målat och kluddat sen jag var gammal nog att greppa pennan. Bästa presenten jag kunde få när jag var liten var ett paket nya tusch-pennor, målarfärger eller ett ritblock… Kommer fortfarande ihåg den känslan – Nytt och färgsprakande! Kanske för att jag fortfarande känner lika dant! 🙂

När jag var i 2-3års åldern var jag mest inne på modern konst… 😉

 

När jag fyllde 7 började jag blanda olika tekniker – här ser ni pastellfärg och akvarell i en skön kombination! 🙂

 

Denna storslagna riddare kom till i 5e klass – Vilka penseldrag! 🙂

 

1 kommentar

Filed under ILLUSTRATIONERNA, Privat

One response to “Småverk – miniatyrkonstnär

  1. måste ändå säga att bergen är mycket bra målade, hade inte själv kommit på skuggor och hur man får till det på papper i femman kan jag lova! (eller nu heller för den delen)

Kommentera

