Nytt ritbord till datorn!

Wiihoou!! 🙂 

I veckan fick jag mitt nya digitala ritbord hemlevererat! Jag har aldrig jobbat med ritbord till datorn tidigare så det ska bli jätteroligt att komma igång! Har inte hunnit i veckan då det varit för mycket annat att göra. Lite rädd för mitt eget tålamod bara… Det brukar ju krävas en aning av den varan när man ska lära sig något nytt… Allra helst med datorer. Och är mitt tålamod tveksamt i vanliga fall så är det horribelt i fråga om datorer.

Ritbordet heter Wacom Intous 4 Medium – och jag återkommer med recension! 😉

Anar att det kan ta ett tag innan jag får ihop något jag kan känna mig någorlunda nöjd med, så förvänta er inte några bildprov i det närmaste! Utom bilden ovan då – texten är skriven med nya fina pennan direkt på fotot i Photoshop CS4. 🙂

Nästan lite synda att solen skiner idag…

Foto: C. Daag

Lämna en kommentar

Filed under Tips

Kommentera

