Underbara Linda 30 år!

Min käraste barndomsvän Linda fyller de stora 30 åren idag! Stort GRATTIS till dig! 🙂

Linda är en fantastisk människa som jag alltid blir glad av att träffa (även om det tyvärr är allt för sällan :(). Hon är sjukt rolig och har alltid varit väldigt vacker – typ så här:

Men ack… Här efter går det utför…

Ni vet väl vad som händer efter 30…? 😉

  • Håret blir mattare och börjar snart bli grått.
  • Rynkor och mörka ringar under ögonen.
  • Dubbelhakan!
  • Gäddhäng!
  • Bilringar som snart övergår i traktordäck.
  • Rumpa och lår blir större och större och celluliterna frodas.
  • Håret (bortsett det från huvudet) växer mer, blir grövre och mörkare.
  • Tårna är dock lika som de alltid varit! 😉

Så du vet vad som väntar, Linda! 🙂 Men du kommer ju alltid att ha din personlighet kvar!

Linda bor sedan många år i USA och HÄR kan du följa hennes liv och vardag långt därborta. Passa på nu innan jag lyckats övertala henne att flytta hem igen! 😉

1 kommentar

Filed under ILLUSTRATIONERNA, Privat, TUSCH

One response to “Underbara Linda 30 år!

  1. Hhahahaha min vän. Det här var ju det roligaste igår. Jag såg detta på min tel igår när vi firade hos Erics syster. Jag fick ju visa alla så klart. Tack så mycket för denna otroligt fina dedikation. Nu vet jag ju vad jag har och vänta mig. Tack för den. Plus, jag ser att du har lyckats verkligen fånga mina tår :)…. Hoppas att vi kommer synas när jag kommer hem, även om jag vet att det är väldigt osannolikt så kan man ju i alla fall låta hoppet leva. Tack min vän!!!

Kommentera

