Till Din Älskling!

Kompis-checkarna som jag skrivit om tidigare har visat sig uppskattade – jätteroligt! 🙂 Därför tänkte jag spinna vidare på samma idé… Och här kommer de – turtur-duvorna!

Detta är ett häfte med kärleks-checkar/kuponger där du lovar ditt hjärta massor av roliga och mysiga stunder! Bättre present kan man väl inte få?

Originell och personlig gåva till födelsedag, jul, namnsdag…  eller kanske bara för att…

Häftena innehåller 5 olika checkar:

  • Vinprovning
  • Filmkväll
  • Pick-Nick i det gröna
  • Romantisk Middag
  • Valfri kroppsdelsmassage

Ganska frestande – inte sant! 😉

Finns att köpa här på bloggen eller på Daagsverks hemsida.

Foto: C. Daag

2 kommentarer

Filed under GRAFISK DESIGN, Personliga Presenter, Shoppa, Tips

2 responses to “Till Din Älskling!

  1. Tammy

    Så fin den är! Vet du, jag har (med hjälp av min 10-åring) gjort ett eget kort till min älskling. Ett sånt där med ett hjärta som ”poppar” ut. Hahahah, fick jag lära mig något nytt! Så ritade vi lite och grejade och vips så var det en jättefin inbjudan till vin&ost kväll. Vin för hans del iaf, jag dricker ej. Han blev superglad och sparar fortfarande kortet..
    Detta är såklart i en helt annan klass och det kommer jag att lägga på minnnet! 🙂 Gud vad jag gillar din blogg!

Kommentera

