Presentaffär’n i metropolen Rimbo

Tror inte jag nämnt något om mitt extraknäck tidigare… Vissa dagar jobbar jag i Presentaffär’n i Rimbo – en urgullig liten butik där det  är knökfullt med inspirerande, vackra, smaskiga, användbara och roliga saker! Man kan till exempel hitta några av mina tavlor där… 🙂

Bor ni i krokarna runt Stockholm, Uppsala eller Norrtälje tycker jag absolut ni ska göra turen dit! Ok, jag inser att man kanske inte är i Rimbo var och varannan dag men man kan ju kombinera nöje med nöje. Gör en dagsutflykt till skärgården eller ta en vända i svampskogarna – avsluta med en fika i Rimbo och shopping i Presentaffär’n!

Här är ett litet urval av vad man kan hitta i sortimentet idag…

Näst intill omöjligt att gå in och bara handla present till någon annan – man vill ju ha själv också!

Paketinslagningen är A och O här och jag måste skryta lite med att jag börjar bli en riktig hejare på vackra paket! Eller vad säger ni som sett resultaten? 🙂

Just nu har Presentaffär’n ingen hemsida jag kan länka till men dyker det upp en så lovar jag återkomma med adressen!

Öppettiderna är må-fre 9.30-18 och lördagar 9.30-14.

Åk nu! 😉

Foto: C. Daag

3 kommentarer

Filed under Tips

3 responses to “Presentaffär’n i metropolen Rimbo

  1. Ahhh jag kommer garna nar jag befinner mig i krokarna 🙂

  2. Tammy

    Åh, bara älskar sådana butiker! ❤ Ett vackert paket att ge bort är halva nöjet. Klart du är en hejare på att slå in! Jag har jobbat på Cervera och där lärde jag mig att wrappa många fina paket! Har det fortfarande i mig, det är inget man glömmer bort. 😉 Himla kul faktiskt! (nackdelen med ett sådant jobb var att mycket av lönen lämnade man kvar i butiken, haha) Liiite långt till Rimbo för min del men om jag är uppe i Sthlm vilket händer ibland så får det väl bli en tripp dit!

Kommentera

