Gamla skisser

Ibland när jag öppnar ritblock jag inte använt på länge kan det hända att jag hittar skisser och målningar jag gjort för länge sedan och som jag av olika anledningar inte velat använda mig av just då. Men när de sen dyker upp igen kan det vara så att jag ser på dem med nya ögon och tycker annorlunda mot vad jag gjorde tidigare. Framför allt kan sådana gamla skisser skapa nya idéer till framtida verk – det är kul! De här ladysarna fann jag häromdagen och kanske det kan bli något nytt av dem så småningom…

Lämna en kommentar

Filed under ILLUSTRATIONERNA, Skisser/På G

Kommentera

