Grattis mamsen!

Idag fyller världens bästa mamma år (=min :))! När mina bröder och jag var små målade alltid mamma något fint på köksfönstret (med vattenfärger så det var lätt att få bort :)). Det kunde vara Bamse, Nalle Puh, ballonger eller något annat skojigt, och så stod det alltid grattis och hur mycket vi fyllde. Saknar det lite… Ska tipsa älsklingen om det tills jag fyller… 😉 Mamma fick inte något målat fönster idag utan får nöja sig med målat kort – och det kan hon ju behålla om hon vill!

P.S. Så paketen jag slog in igår ska alltså levereras idag… 😉

Tillägg: Mamma säger att det var vattenbaserad TÄCKFÄRG… Inte vanliga vattenfärger… Så nu kan ni prova! 😉

Lämna en kommentar

Filed under ILLUSTRATIONERNA, TUSCH

Kommentera

