Sparar plats på fodral-val

Jag gillar skivor…. Mp3 och alla andra varianter i all ära men skivor är skivor. Däremot gillar jag inte all plats fodralen tar. För några år sedan bytte jag ut alla mina vanliga hårda cd-fodral till mjuka, tunna. En succé måste jag säga!

De tunna fodralen har jag i snygga förvaringsboxar där det är lätt att bläddra igenom när man är på jakt efter något bra.

Därefter har även DVD-filmerna fått nya fodral. En verklig lättnad. Bokhyllor är till för böcker, inte massor av filmer där fodralen tar 10ggr så stor plats som själva filmen. Filmerna står i en snygg trälåda och är mycket översiktliga! 😀

Jättenöjd! 😀 Båda fodralstyperna finns på CD in Case.

Och självklart måste allt sorteras! Antingen i bokstavsordning eller efter kategori… Var sak har sin plats… 😉

Lämna en kommentar

Filed under Tips

Kommentera

