Snö är inte vår…

… Alltså får jag anta att det inte är vår än… Fast jag hade hoppats det… Snön vräker ner utanför. Men det kanske är lika bra att ta aprilvädret nu i mars så vi eventuellt slipper det sen. Egentligen tycker jag om snö men ser nog helst att den håller sig till november-februari… Inte tvärtom som det kan kännas ibland. Snöstjärnorna här ovan är ett mönster jag gjorde för ett tag sedan… Gillade det då… Nu vill jag att de ska vara solar istället…

Annars molar en lätt huvudvärk efter att jag brakade in i toadörren i natt och till råga på allt lyckades jag slica av mig en bit av högra långfingret när jag torkade osthyveln igår… GENOM HANDDUKEN! Vilket gör att jag har vissa problem att hålla penna eller pensel just nu… 😦

Det är måndag helt enkelt… Toppen… 😀

2 kommentarer

Filed under GRAFISK DESIGN

2 responses to “Snö är inte vår…

  1. Aj aj aj, det låter inte kul att hyvla fingret 😦 Hoppas det blir bra fort så du kan rita bekvämt igen!

Kommentera

