Ögon i nacken

Så var det dymmelonsdag igen… Bäst att se upp! 😉

3 kommentarer

Filed under Högtid, ILLUSTRATIONERNA

3 responses to “Ögon i nacken

  1. Tammy

    Jag har hört talas om askonsdag men inte det här!!! Do explain?!! 🙂
    Ögon i nacken har jag! Eller det är vad jag intalat mina barn att alla föräldrar har, hihi. Tror dock de börjar bli för stora för att tro på det… Kram!

    • 😀 Ja, det kanske är bäst att öva upp det när man får barn!

      Vet inte varifrån dymmelonsdag kommer men det är dagen då man skriver lappar, ”dymmelonsdagspass”, och sätter på ryggen på folk utan att de vet om det. Gärna något retsamt… 😉

      Men då antar jag att du klarade dig? 🙂

    • Tammy

      Hahaha, va roligt! Jepp, klarade mig! Hade ingen aaaaning! 😀

Kommentera

