Årets bya-loppis

Det har blivit tradition här i grannskapet att anordna en loppis varje år på vårkanten. Så i lördags sålde vi grejer för brinnande livet! 😀 Måste säga att jag höll mig i skinnet och köpte inte så mycket den här gången. Med traditionen följer även grillning och en riktigt trevlig kväll med grannarna. Lika roligt varje år och jag kan varmt rekommendera det (om ni har trevliga grannar ;))!

Ska försöka bättra mig gällande aktviteten här på bloggen också… Även om närmaste veckan ser ganska tajt ut… Men jag tänker på er i alla fall! 😀

4 kommentarer

Filed under Privat

4 responses to “Årets bya-loppis

  1. Så snyggt!
    Härligt med loppis 🙂

  2. Jag har blivt galen på loppis jag med. Mamma ville inget annat än att gå på loppis. Jag antar att jag vet vad som väntar när hon kommer tillbaka. Roligt att ni hade så kul. När kommer den mer privata bloggen. Vill ju se lite bilder och så 🙂

    • Det är väl alldeles utmärkt i vårat ”slit-och-släng-samhälle” att återanvända saker. Och så kan man ju hitta originella saker som ingen annan har!

      Har ju faktiskt inte lovat någon ”privat” blogg… Funderar fortfarande… Men just nu har jag jobbat lite mycket och inte känt att det varit rätt tid att ta ett så stort beslut! 😉 Å andra sidan – vad gör jag inte för min älskade Linda! 😀

Kommentera

