Sunshine Award

Jag har fått en fin utnämning! 😀 Det är den ljuvliga lilla Peaches som tycker jag är värd ett Sunshine Award. Tack snälla du! Jag blev ombedd att svara på några frågor också, dagen till ära…

  • Favoritfärg: Svårt… Brukar variera… Någon stark färg…Turkos… Eller gul!
  • Favoritdjur: Hund
  • Favoritnummer: 14 (min födelsedag :D)
  • Favoritdrink (utan alkohol): Mjölk!
  • Facebook eller twitter: Helst inget av det…
  • Min passion: Skidåkning
  • Ge eller få presenter: Både och!
  • Favoritmönster: Kanske det här! 😀
  • Favoritveckodag: Alla (och ibland ingen… ;))
  • Favoritblomma: Liljekonvaljen! ♥

Kul när man får veta lite smått och gott om varandra! 🙂 Kika gärna in hos Peaches  du också – du kommer hitta en stor dos humor och lämna sidan med ett leende! Bara webbadressen är ju underbar: lifereallyreallysucks.wordpress.com/. Hahaha! 😀

Och nu skulle jag vilja skicka den här utmärkelsen vidare till:

  •  Tammy som trots en whiplashskada, vilken stundtals orsakar mycket smärta, ändå alltid verkar lyckas hålla ett strålande humör och sprida mycket glädje på sin blogg och säkert i verkliga livet också! 😀
  • OCH Linda som låter oss få följa med till vardag och fest i Kalifornien. Linda och hennes man har dessutom nyss fått en liten gullig liten smurf som vi får lära känna! 😀 Mycket sol och kärlek på den här bloggen! ♥

Hoppas ni vill ta er tid att svara på frågorna här ovan också – alltid roligt med lite tycke och smak! 😀

5 kommentarer

Filed under Vitt och brett

5 responses to “Sunshine Award

  1. OMG jag kan inte fatta att inte jag fick denna utmärkelsen från dig. Herregud. Ok jag vet vart vi står nu… hur som helst… Grattis till denna fina ära:)

    • Nu ska du få höra! Jag var helt inställd på att ge dig den här äran OCKSÅ! (man kan ge de till flera – Peaches gav sitt till 10st) MEN – du har ju inte brytt dig om att registrera dig för den privata loggboken som jag gjort BARA för dig! Nästan… Detta är straffet! När du registrerat dig och visat att du uppskattar att jag alltid gör som du ber mig kommer jag att göra ett tillägg där du är med! Det är redan förberett! 😀

  2. Tammy

    Jag tackar ödmjukast fina du och ber om ursäkt för så sen reaktion! Som du har märkt så har bloggen tagit en tupplur! Ha en fantastisk dag, stor kram! 🙂

    • 😀 Det är välförtjänt! Och man behöver ta lite time-out ibland. Jag har ju inte heller varit så intensiv med bloggen på ett tag – men det hinner ändra sig! 🙂

  3. Pingback: Sunshine Award « Tammys Pratbubbla

Kommentera

