Ny almanacka

Äntligen! Nu har min almanacka för 2013 kommit! Jag är mycket nöjd. 😀 i år kändes det naturligt att ha en av mina hjältar på omslaget och eftersom kalendern för i år är så färgglad ville jag variera mig och köra lite stilrent svartvitt nästa år.

Passade också på att beställa en skrivbok/skissbok. Kombinerat med ränder och helvita papper. Jag känner inspirationen flöda bara jag tittar på den! 😀

Förutom skisser blir det massor av idéer som måste klottras ner innan de hinner bli verklighet – så inget glöms bort!

Och listor! Jag ÄLSKAR att göra listor! Ja, jag kommer lätt att fylla min nya fina bok! 😀

Både almanackan och skrivboken har jag beställt på Personlig almanacka.

6 kommentarer

Filed under Shoppa, Tips

6 responses to “Ny almanacka

  1. Åh vilka fina! Kan man köpa sådana skrivböcker av dig?

  2. Härliga! Jag gillar också att göra listor.. men det bästa med listor är ändå när man stryker en efter en rad.

  3. Apartment Couture

    Ååååh listor 🙂

Kommentera

