Tillbaka efter helgerna

snökristaller

Efter ett rejält blogguppehåll över jul och nyår är jag nu tillbaka. Det har varit lite för mycket annat som pockat på uppmärksamhet och över helgerna tog jag helt enkelt ledigt! 🙂  Hoppas ni också haft det bra och att inte vardagen har slagit till allt för hårt nu… 😉

julegris

Igår var det 20e dag Knut och då dansade julen här hemma ut. Alla tomtar och änglar (och grisar) har gått och lagt sig och stakarna i fönstren är nerpackade. Lite tråkigt… Men nu går vi mot ljusare tider och snart kanske det till och med är dagsljus när man kommer hem från jobbet! DET vore skönt…

Glad att vara tillbaka och jag hoppas ni inte hunnit glömma mig helt! ♥

6 kommentarer

Filed under Högtid

6 responses to “Tillbaka efter helgerna

  1. Kul att du är tillbaka 🙂 Har kollat in här nu som då! Hoppas du hade en fin jul och att du fått en fin start på det nya året!

    • Hej! Och tack! 😀 Glad att du ser om mig lite! 😉 Planerade inte att det skulle bli så långt uppehåll men det har varit ganska skönt det också – nu är jag full av inspiration för kommande inlägg! 😀

      Har haft det kalas i helgerna och hoppas du haft det likaså!

  2. Äntligen är du tillbaka!!! :). Här är tyvärr julen kvar på grund av sjukdom. Jag är faktiskt redo för vardagen och ljusare tider :). Så glad att du är tillbaks. Nu är allt som det ska vara!

    • Ja, detsamma! 😀 Hoppas du orkar hålla en jämn ström med inlägg framöver! 😉 Mår du bättre nu förresten? Inge roligt det här… 😦 Puss på dig, vännen!

  3. Eller hur. Hoppas på en kontinuerlig ström :). Ja, jag mår mycket bättre. Hur mår du?

Kommentera

