Foton till ljudabsorbenter

ljudisolering 03

ljudisolering 02

ljudisolering 01

Badhuset i byn (som jag även gjort simskolediplom till) frågade om jag ville ta några bilder som kunde användas till beställning av ljudabsorbenter (något man inte kan ha för många av i ett badhus… ;)). Självklart gjorde jag det! Tyckte det skulle göra sig bäst med detaljbilder istället för vyer… Vy över badet får man ju ändå när man är där tänkte jag… Så här blev det till slut:

ljudabsorbenter 01

ljudabsorbenter 02

Jag tycker själv att det blev ganska klatschigt! 😀

 

3 kommentarer

Filed under Foto

3 responses to “Foton till ljudabsorbenter

  1. Vilka fina 🙂 och så roligt att se vart du jobbar också!

  2. Pingback: Att duscha verkar underskattat | Daagsverk

Kommentera

