Silverpjäxa

silverpjäxa 01

silverpjäxa 02

Jag är inte mycket för smycken och juveler men några få ögonstenar har jag… Och här  är en av dem. Då min stora passion (bortsett från att teckna och måla) är att åka skidor så är ju den här självklar på något sätt. Var den kommer ifrån vet jag faktiskt inte mer än att den var pappas i hans ungdom… Vilket i sig är lite underligt eftersom jag aldrig någonsin sett honom med ett smycke på sig… Men jag är glad att den inte försvann innan jag fick lägga vantarna på den! 😀 Är den inte fin?

2 kommentarer

Filed under Design

2 responses to “Silverpjäxa

  1. Jo det är den och roligt att den bar sådant sentimentalt värde!

Kommentera

