Drömmar om vinter

lada

Vaddå? Det ÄR ju vinter tänker ni säkert. Och ja, det är det väl… Men jag drömmer om vinter i Härjedalen… Med fjälltoppar, massor av snö och timrade stugor… Ibland får jag sådan längtan tillbaka till den tiden då jag levde där uppe. I den glada ungdomen! 😉 Men men, det är väl inte fy skam här i Roslagen heller – det är ju vitt i alla fall!

Nu ska jag sluta drömma och sätta igång med produktionen av beställda inbjudningskort… Tyvärr kan jag inte visa något av dem då de är väldigt personliga för beställaren… Men jag önskar er alla en fin dag! ♥

4 kommentarer

Filed under Foto

4 responses to “Drömmar om vinter

  1. Ja det var ju inte igår du var en ungdom så …. 😉 blir det inte Vemdalen tills nästa jul nu?

    • Nä, precis…. Inte igår! 😀

      Det hoppas jag verkligen att det blir! Och vi åker upp en tur i vårvinter också – ska bli så skön att svänga runt lite backarna, lapa sol och dricka varm choklad med vispgrädde! 😀

  2. Ja men vad härligt. Då är det ju inte så långt kvar 🙂

Kommentera

