Fem i topp

5 i topp 01

Tänkte det kunde vara kul att visa Daagsverks egen topplista. De här fem motiven är de som har sålt bäst det senaste året. Pingviner, De små svarta, Ballerina, Drömprinsen och Sagoträdet.

5 i topp 02

5 i topp 03

Vilken min egen favorit är vet jag faktiskt inte riktigt… Försöker ju alltid göra saker jag själv gillar! Antingen vill jag ha något vilsamt och stilrent för ögonen eller också vill jag ha något som gör mig glad… Den här tjejen till exempel – hon gör mig glad! 😀

Barnasinne - Lycka är min studsboll - Lillan

Vad gillar ni i en tavla?

3 kommentarer

Filed under ILLUSTRATIONERNA, Kollektion SKOR, Tavlor

3 responses to “Fem i topp

  1. Åh så fina!!!:). Jag tror jag har sett alla. Gillar skarpt pingvimerna men samtidigt har alla något charmigt.

    För mig så gillar jag tavlor som väcker en känsla inom mig. Motivet kan vara varsom men jag måste känna något. Svårt att sätta fingret på.

  2. Pingback: Tagg i foten | Daagsverk

Kommentera

