Spegel

??? Ok, det här inlägget struntade tydligtvis i min text som jag skrivit… Och inte tittade jag på inlägget själv efteråt och såg att det var något skumt! Teknikens under… Tack för tipset, du som påpekade det! 😀 Men nu kan ni läsa vad jag hade skrivit från början… 😀

spegel 01

Visst är den tjusig? Sliten – men tjusig! Köper man en spegel till handväskan idag lär den inte se ut så här…

spegel 02

spegel 03

Ser faktiskt ut som att den är broderad… Fantastiskt hantverk! En av de saker jag gillar med gamla prylar är att de är gjorda för att hålla… Och användas länge… Inget köp-slit-släng! Kvalitet… ♥

Lämna en kommentar

Filed under Nostalgi

Kommentera

