Tillbaka

penslarna

HEJ! 😀

Länge sedan sist! Har haft sommarlov… SKÖÖÖNT! 😀 Väldigt långt sommarlov kanske ni tänker men lovet från datorn har varit längre än från annat jobb. Och sista tiden har jag betat av lite ”att-göra-högar” som växt i höjden. NU är jag dock tillbaka här igen! Hoppas få bjuda på en hel del skoj under hösten. Har fått en del beställningar, bland annat på nya Hjältar , kort, simskolesymbol och företagslogga. Sedan sprätter det av andra idéer! De kan nog tänkas dyka upp här så småningom… 😀

Hoppas även Ni alla haft det riktigt gött i sommar!

8 kommentarer

Filed under Foto, Vitt och brett

8 responses to “Tillbaka

  1. YES!!! Du är tillbaks!!! Äntligen!!! Skönt med sommarlov. Det kommer jag inte ihåg sist gång jag hade. Ser fram emot vad du har att bjuda på här i höst 🙂

    • Mycket skönt! Hade du inte varit så obstinat och envisats med att bo i USA hade du också haft lite mer semester! 😉 KUL att vi kan höras lite oftare nu igen! 😀

  2. Marie

    Nu är ballerinaskorna inramade. Superfina! Tack! Marie i Bromma

    • Åh, vad roligt! Hoppas du kommer trivas med dem! Sådana skor gör sig nog oftast bättre på väggen än på fötterna efter vad jag har hört… 😀

  3. Vad kul! Välkommen tillbaka! 🙂

Kommentera

